Vilsen

Just nu känner jag mig vilsen. Fast precis just nu mest bakis. Födelsedagsfest igår hos AJ med jultema. God julbuffé, lite julmusik, sen blev det Schlagerbaren.

Ja vilsen, o lite ledsen. måndag imorgon o jag känner verkligen inte för att gå till jobbet. jag vill börja på mitt nya jobb, NU! Orkar inte jobba 150% för det känns det som jag gör nu. Hoppas jag får börja i Falsterbo 2 maj, absolut senast 8 maj iaf, jag sa ju upp mig för en månad sen.

Lissabon var iaf härligt, soligt, fint, billigt o avkopplande, men portugiserna var jobbiga o gick till angrepp mot oss ljusa skandinaviska flickor. Hur kan man bete sig så, har vi svenska tjejer så hemskt rykte där?

Nä nu ska jag försöka göra nåt vettigt, men jag känner mig bara så apatisk :(

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits