Vår för hjärter dam

Har invigt min vårkavaj i helgen så nu är det vår. O igår bjöd de på de nya GB-glassarna på stan o äter man glass ute så är det vår. O idag har jag varit på långpromenad med AJ runt Bulltofta o till Ikea i vårjacka o utan vantar, så ja, det ÄR vår. Vi avslutade vårpromenaden med att fika på Vienetta o Kahls smaksatta espresso, smaskens!

Igår blev det Schlagerbaren igen, det var helt ok. Förfest hos AD. Hade min nya småprickiga blus från Zara som jag köpte igår. Carolina Gynning var för övrigt också där o spanade in kläder.

Hämtade mitt paket från Zoovillage idag o Fred Perryjackan var jättefin, jag är mer än nöjd, den satt perfekt.

Nu ska jag tvätta. Samtidigt ska jag försöka ta mig i kragen o städa ur min garderob...


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits