Mexikansk afton

Söndag idag o en jobbig sådan, men man mår som man förtjänar.

Igår kväll annordnade jag o två vänner en mexikansk afton hemma hos mig. Vi gjorde plockmat med mexikanskt tema, margaritas o bjöd in lite vänner, totalt blev vi 14 personer, riktigt kul. Vid halv tvåtiden åkte några av oss till Etage o blev kvar där till stängningsdags. på hemvägen blev det McDonalds så jag var inte hemma förrän kl 6. Inte bra, men kul hade jag iaf.

Mådde hemskt när jag vaknade i morse o all disk o oordning i lägenheten gjorde inte saken bättre. Men efter en huvudvärkstablett o ett glas med c-vitaminbrus tog jag tag i disken o oordningen. Sen efter dusch o frukost mådde jag bättre.

En vecka kvar på banken, sen börjar nya jobbet, börjar bli lite nervös men det ska bli spännande.

Nu ska jag läsa lite i Vimmel, bra tidning, o billig :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits