Sjuk

Usch, nu har jag varit sjuk sen i tisdags. Det började med halsont, sen tappade jag rösten, sen kom febern, sen kom snuvan, sen kom hostan, o sen, precis när jag inte trodde det kunde bli värre, fick jag öroninflammation!!!! Det har jag inte haft sen jag var liten. Men fy vad hemskt ont det gjorde, trodde hela huvudet skulle sprängas. Örat rann o blödde. Nu går jag på dubbel dos penicillin.

Gick ändå till min kompis 25-årsfest igår en stund. Ville inte missa höstens stora fest som jag sett fram emot. Typiskt att jag skulle vara sjuk denna helg av alla helger på hela hösten. Jag var där iaf, åt lite mat, kunde knappt prata eftersom jag då drabbas av hostanfall. Såg de andra dricka vin, öl, prata o ha kul. Men jag kände mig avskärmad, som om jag hade en påse runt huvudet. 25-åringen var glad iaf, det verkade vara en trevlig fest, men kunde uppskatta den tyvärr. Jag gick hem ganska tidigt. Tog en taxi hem genom ett kyligt Malmö med en pratglad taxichaufför.

Idag har jag mått som igår, blir hemma från jobbet imorgon oxå. Gaaaahhhh! Vill blir frisk nu! Bums!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits