Bilägare

Lördag, igen! Tiden går så fruktansvärt snabbt. O imorgon är det redan första advent. Igår var vi med eleverna i kyrkan o tände första ljuset, riktigt mysigt.

Är fortfarande förkyld, men det har blivit bättre, känns dock som den kommer sitta kvar ett tag o min träning får vänta, jobbigt jobbigt. Hoppas det dröjer länge länge tills jag får öroninflammation igen iaf.

Veckans stora händelse, jag har köpt bil!!! O inte vilken bil som helst, en NÄSTAN ny. Nissan micra, 2003, silvermetallic, superfin. Det blev väl i dyraste laget men 20 000 mer eller mindre spelar väl ingen roll :) Jag har ju råd o jag är jättenöjd. Ska bara lära mig att köra bil oxå, har inte kört på två år drygt, menmen, det ordnar sig, har haft uppehåll förut så det ska nog inte vara nån fara. Men lite nervös är jag kanske...

O en annan rolig grej, vi fick biljetter till Robbie Williams konsert i Göteborg :D Hängde på ticnet.se i måndags o fixade fyra stycken. Yes!! Kort därefter var den utsåld.

Funderar på hur jag ska spendera dagen. hade egentligen bestämt med C men nu är jag tveksam, så taskig jag är, sa i telefon att jag kanske ska på fest ikväll, är osäker om jag vill, fast jag är grymt sugen, men trist att göra C besviken, vi har inte setts på länge, men vet inte om jag är så intresserad av honom.

Jaja, jag får väl fundera lite här i min mysiga julpyntade lägenhet bland stjärnor, ljus o alla mina tomtar :)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits