bakissöndagar kan också vara bra

Bakissöndag, fast en riktigt bra sådan, har varit på otroligt gott humör.

Hade riktigt skoj igår. Förfest på Rönnen o sen Etage. Etage var roligast. Förutom att HAN var där men det var nog bra trots allt. Förstår mig inte på honom bara. Märkligt beteende, han verkar helt rädd för mig. Men samtidigt inte, dubbla budskap. Kanske kan han försvinna ur mina drömmar nu när jag träffat honom igen o såg hur han betedde sig? Hoppas!!

Träffade en trevlig kille, Klas, precis när jag bestämt att sluta träffa Claes, komiskt :)

Idag tog jag o några vänner en tur till ikea o jag kom hem tusen kronor fattigare, men det blev så fint med nytt brunt överkast o vitt fårskinn ovanpå :)



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits