Övningskörning

Söndag igen. Mamma kom i fredags kväll o lämnade min nya fina bil. Den är hur söt som helst o underbar att köra.

Igår gick jag o mamma omkring på stan o kollade på julmarknaden i stan, handlade lite julklappar o åt kinamat. Så mysigt i stan nu med alla ljus, men väldigt mycket folk.

Idag har vi varit ute o "övningskört". Kändes väldigt läskigt i början men det lossnade ganska snabbt, jag kan faktiskt köra, även om jag är ganska osäker o oerfaren, men jag får väl ta det försiktigt. Vi körde ut till V Ingelstad, sen till Svedala, gick i antikaffär, sen till Malmö, sen lite runt o till en antikaffär till. Jag hittade ett jättefint soffbord för 300 kr :) Kommer passa superbra till min nya tv-bänk i vitt/valnöt.

Mamma tog tåget hen för några timmar sen, hon är för snäll :) Nu sitter jag här o oroar mig för hur det ska gå att köra till jobbet imorgon. Hur ska jag hitta? Det är så läskigt när man närmar sig en rondell o inte är helt säker på vilket håll man ska åt. O imorgon bitti är det väl rusningstrafik. Nej nu får jag lugna mig...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits